Fullt hus

igår kväll kom Andreas och Peter hit, Chrilles brorosor. andreas bor ju här i finspång så han träffar vi ju ofta, men Peter bor i Oskarshamn vilket betyder att det blir mer sällan. Från början var det meningen att Peter skulle åka hem på kvällen, men tiden gick och han beslöt sig för att sova över, då ville ju inte andreas vara sämre så han stannade också över natten. Fullt hus med andra ord :)

Jag gick och la mig tidigt och somnade som en stock trots tjatter från herrerna i rummet intill.  Men när jag tassade upp imorses var det några andra som sov som stockar. vart nog en sen kväll igår skulle jag tro.

Kommentarer
Postat av: Fani

haha jasså, bor ni där? :O då bor ni jättenära almir ju :) för att inte tala om "babylon", antar att det blir mkt pizza-käkande för er del då? ;) haha ne vars, skämt åsido :) ja deras pizzor är hur yummie som helst ju. hoppas det fina vädret håller i sej ja, annars får vi väl glädja oss åt de fina dagarna vi fick den här veckan åtminstonde. jo jag hade ju tänkt beställa de kläderna, men nu finns inte klänningen kvar i svart, så jag vet inte :/ vi får se. haha äkta ungar sådär, de kan inte hålla sej tillräckligt länge liksom, komiskt! :D fullt hus och övernattning låter trevligt. puss gumman!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback