Dagen som gått

Biblioteksresan gick superbra och vi fick med oss en hel del nya böcker med till Gläntan, som resten av barna inte var sena att kasta sig över. Vädret blev bra så hela eftermiddagen spenderades ute i solskenet på bänk vid husväggen och det värmde reält. Härligt härligt!

Christian lagade en smaskig wok till kvällsmat med kött och en massa grönsaker. Till det åt vi ris, och denna rätt kommer vi nog göra fler gånger är alltid kul med lite ny mat tycker jag. Trots att jag är väldigt kräsen och inte äter allt för mycket olika saker, men jag måste bättre mig på den punkten. Tur att jag har min Chrille som pushar och hjälper mig med det.

Måste ta en tur in till stan i morgon, får se om det blir själv eller om Jenny följer med. Slutar ju tidigt så åker jag själv kan jag komma dit skapligt och få några timmar där inne. Förhoppningsvis kommer jag hem med fina presenter till mamma och kanske nått till mig själv. det vet man aldrig!

Kommentarer
Postat av: Anna

Va snäll han är och lagar mat :)
I morgon ska jag laga lite thaimat här hemma.
Blir kyckling med paneng curry (tror de stavas så)

Ha de bra :)

Postat av: Fani

aha i see, men den satt jättebra på dej ändå, såg inte för stor ut tycker inte jag och det var ju rätt soft att den var så lång med, så man slipper ha tights under (Y) :) eller hur, jävligt dåligt att jag inte fått det än, tur att jag inte betalar genom internet. aah såg också att det fanns lite där hehe. ja det förstår jag, verkar va väldigt populärt program vilket man kan förstå, jättekul ju! allas karaktärer är ju verkligen klockrena, så roliga och charmiga. asså så var det för mej med först, jag gilla inte OC alls, trodde det var skittråkigt, men fyfan vad bra det är, är evigt tacksam till att jag blev övertalad till att börja titta på det vill jag lova , haha ;p greys är inte som en vanlig sjukhusserie sådär, det borde du verkligen också ge en chans, skitbra! taack :D oh så gott med wook och allt det där ju, älskart. puss raring!

2008-04-17 @ 23:21:07
URL: http://glikia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback