Dagarna som gått

I fredags slutade vi tidigt både Christian och jag vilket var superskönt. Jag mötte upp honom på ica när han slutade och så tog vi oss en sväng på djuraffären. Har länge spanat på en ny klätterställning till Bono, i har hittat hur många som helst på nätet till en billig peng men det har aldrig blivit av att vi beställt. Men på djuraffären slog vi till, dock dubbelt så dyr mot de andra men det är vår prinsessa värd. Jag vet att den kommer användas :)
Lagade tacos på kvällen och slappade framför tvn.

Gick på tidigt på lördagen för att bege oss mot BodaBorg  som är ungefär som Fångarna på fortet. vi svettades, klurade och slet för att få så många stämplar som möjligt. gick väl sådär, men kul hade vi. Tog i stort sätt hela dagen så vi var två tröttisar när vi kom hem och äntligen kunde gosa ner oss i soffan.

Började söndagen med städning och diskning. Skönt att ha det gjort. Förberedde en tacopaj att severa när elin och andreas skulle komma på besök lite senare. Vart supergott och vi hade det jättekul. Spelade kort och monopol, och för första gången vann jag faktiskt, elin och jag slog ut killarna rätt så snart ;)

Vart en härlig helg, och skönt att börja måndagen med lite sovmorgon :)

image377
bonos nya place ; )

Kommentarer
Postat av: Linda

Himlans fin ställning lilla Bonisen har fått =) Nu är Tiger avundsjuk hehe.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback