Tisdag

Idag ska jag inte klaga trots att jag hostar sönder mina lungor,
snyter sönder min näsa och knappt kan sova om natten.

Var helt slut efter timmarna på jobbet igår, gick hem och sov för att sedan åka hem till Chrille och tillbriga resten av dagen i soffan. Vi såg den nya Beck filmen - det tysta skriket. Detta var den näst sista vilket känns lite tråkigt. Men samtidigt skulle det nog bli för tjatigt med flera, så vi får hoppas att den sista är riktigt bra ; )
Jag har levt på banan hela helgen för det är i stort sätt det enda jag kan äta med min hals, inte ens godis går ner, då vet man att det är illa.

Pappa har lovat att kolla efter Vera Wang's parfym, princess på flygplatsen idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback