Svensson, Svensson

Den 15 september drar det igång igen, Tv programmet Svensson, Svensson.
Jag älskade det som barn och gör det än idag, det måste vara det roligaste svenska program som någonsin visats. Det går helt enkelt inte att låta bli att skratta.
Filmen om familjen Svensson har jag sett fler gånger än jag kan räkna,
och jag tycker den är lika rolig varje gång.
På julafton kan Kalle Anka slänga sig i väggen,
för det enda tvprogram jag vill se den dagen är när Gustav, Lena, Lina och Max firar jul.

Boka in den 15 i kalendern och bänka er framför tv, det kommer jag göra :)
 


Kommentarer
Postat av: Sophia

ååhh! Vad glad jag blir. Visste ínte att de skulle börja igen. Mitt absoluta favoritprogram! :)

Postat av: Linda

Äntligen börjar det igen! Hoppas bara första programmet går i repris för jag är ju i Tunisien när det går =/

2007-09-05 @ 16:37:10
URL: http://lindaaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback