Slitage

Usch, nu sitter jag här igen med blonderingsvätska i håret.
varför? Mitt hår är ju redan slitet som det är.
Men nu ska jag en gång föralla få håret blont.
Inte nån jäkla orange-brun-guldfärg. utan blont.
Riktigt jävla fejkblond. för att se om det passar mig.
nu får ni hålla tummarna för att detta blir sista gången gillt.

Update:
Kanske lite blondare än jag tänkt mig, eller det skiftar ju fortfarande och det är väl det jag stör mig på.
men nu får jag prova detta en vecka och se om jag trivs. Annars blir det helbrunt igen

image232 image233

Nu vill jag höra era åsikter. Vad tycks ?
Speciellt din Hannagumms, du är ju nästan frisör nu ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Nej, eller har gjort det två dagar :)
Men jobbar på Storängen där jag hade praktik i 3an.
Vart jobbar du då? :)

Postat av: Elin

Jaha, varför just Viggestorp? det var en lustig skola :S
Ja, där trivs jag asbra :D Okej, härligt! Hur mkt får du jobba då?
Jag tycker du är finare i brunt hår, men det där var också fint :)

2007-09-08 @ 18:51:48
URL: http://rosarandiggurka.blogg.se
Postat av: Beppo

Snyggt, du är snygg, faktiskt! / Beppo

2007-09-08 @ 23:14:07
URL: http://niklasb.blogg.se
Postat av: Anonym

det belv ju jätte bra gumman, måste ses snart så ja får se det på riktigt :)

2007-09-09 @ 00:08:34
Postat av: Lina

Jag tycker nog som du. Du ska vara brunett :)

2007-09-09 @ 12:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback