Planer

Känns inte som om jag ens hann somna igår kväll innan chrilles väckarklocka ringde,
jag försökte ligga kvar i sängen och sova efter han gått, men det gick inte.
Kommer vara helt slut innan det är kväll igen, får nog ta mig en middagslur.

Precis som jag trodde  ville min älskling starta packningen redan idag,
så nu kommer vi få bo med banankartonger igen, usch.
Vi har ju ganska nyligen precis fått bort alla som vi använde när vi flyttade hit.
Men nu ska dom visst tillbaka igen, men det är lika bra att börja.
För vi kan få tillgång till lägenheten i början av oktober, och det närmar sig med stormsteg.
Dock känner jag att jag skulle vilja hinna köpa en massa nytt innan vi flyttar,
så man kan göra sig av med det gamla reda nu coh slippa ta med det till det nya hemmet.
Men tyvärr tyckte christian vi skulle "bo-in-oss" och känna efter vad vi ville köpa,
och han har säkert rätt, IGEN. Men köksbord och kristallkrona till köket har han ingen talan om,
det ska jag shoppa innan vi flyttar dit ;)

KRISTALLER ljuskrona, 3-armad JOKKMOKK bord och 4 stolar

Kommentarer
Postat av: anna

det är kul med ny lägenhet med flyttpacka är fan det tråkigaste som fnns...all skit..alla pappar, alla småpryttlar...allt man bara samlar på sig o slänger ned i lådor o in i skåp...blä
nej ut o köp strumpbyxo istället ;)
massa kram till dig!

Postat av: Linda

Kul med ny lägenhet =)

2007-09-20 @ 09:26:08
URL: http://lindaaxelsson.blogg.se
Postat av: Josefin

fin blogg :)

2007-09-20 @ 09:32:38
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se
Postat av: Frida

Kul att ni ska flytta. vi har inte hittat något vi vill ha än. men det kommer. Vi har ingen brådska. Det bordet du vill ha, har vi redan :D hehe. det är ett bra kökbord och stolar.

2007-09-20 @ 14:41:39
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback