Inget är som väntans tider

Lyckades ju övertala mamma och pappa att beställa "skinnjackan" från Haléns i fredags,
dock skulle den ju inte komma förens i början av Oktober. Vilket känns lite surt.
Skulle verkligen inte tacka nej till att ha på mig den idag, och inte i morgon heller för den delen.
Man jag får snällt sitta och vänta, precis som ett barn på julafton,
men det värsta när man väntar på något är att det tar dubbelt så lång tid,
det bästa vore om jag glömde bort beställningen och på så sätt skulle jag också få en härlig överraskning när paket dimper ner i brevlådan.


Kommentarer
Postat av: anna

haha fast du kan inet glömma utan tänker surt på den vareviga dag ;)
oj..vilkem drömman det låter som du har..wow! köpt på postorder?
Datagjord?
hihi
massa kram!

Postat av: niklasb

Vad trevligt, nya kläder är alltid kul, verkligen

2007-09-03 @ 18:34:54
URL: http://nikklas.b.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback