Fullbokad

Ja, idag har jag verkligen fullt upp. Vet inte hur jag egentligen ska hinna med allt,
Nu på morgonen runt 9 ska jag till min moster och hjälpa henne med matten.
Förra gången tok det några timmar så jag räknar med det denna gången med.
Därifrån direkt till ett möte med arbetsförmedlingen,
vilket ska ta två timmar, jag kommer vara så hungrig då att jag inte orkar lyssna.

När jag suttit där ska jag ta cykeln i raketfart hem och ringa mormor,
sen blir det att flytta saker till hennes nya lägenhet igen.

Som ni ser det finns ingen tid över till något annat under denna dagen.
Dessutom hade Christian köpt andra säsongen av Arkiv x igår,
så några avsnitt därifrån får planeras in ikväller.

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback