En himla massa saker

Hade tänkt att försöka sova ut idag, men det gick ju såklart inte då sotaren ska komma hit.
Och den lilla typen kan inte uppge en exakt tid utan har skrivit att han ska hit mellan 8-11.
är inte det lite väl långt imellan? han borde väl ändå veta hur lång tid det tar i varje hus?
Sådär, nu har jag avreagerat mig och jag är glad som en lärka( det heter väl så?).

Igår lagade jag och mamma tacopaj, och jag vet inte hur,
men den blev den godaste tacopajen jag någonsin ätit,
trots att vi alltid använder oss av samma recept.
Jag hoppas att min man tycker att denna dag är en bra dag för att laga ytterligare än tacopaj.
Han fick ju nämligen ingen igår, och jag tackar inte nej till att äta det idag med :)

60134-237

Här är min nyahårfärg :) för er som missade det igår ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback