Bloggar

Det är en del bloggar som jag läser regelbundet och har följt ett tag. Men det är alltid trevlig med nya, fräscha bloggar. Ni får gärna tipsa mig  :)


Jag har iallafall hittat min nya favoritblogg,
Gizmolinas. Egentligen heyer hon som dirver bloggen AnnaStina, och den handlar om hennes liv tillsammans med hennes prinsessa, Johanna. Väldigt personlig och en hel massa härliga bilder.

Andra bloggar jag läser varje dag:

*Anna - Den lilla sötnosen skriver så underhållande och har en massa fina illustrationer på sin blogg. Hon förgyller mina dagar med hennes fina kommentarer.

*
Jessica - Hon är så himla supergullig : ) Eftersom vi inte hinner träffas så ofta längre är bloggen ett bra sätt att uppdatera sig om vad som händer i hennes liv.

*
Linda - Christians lillasyster som är en av dom trevligaste och raraste jag känner.


Kommentarer
Postat av: jessica

naaw, vad gulligt skrivet (: jag säger detsamma sötnos! jag läser din blogg varje dag! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback