Upprörd

När jag jobbade idag hittade jag min månadrapport från september,
den var alltså inte inskickad vilket betyder inga pengar denna månad. Kul, jävligt kul!
Får hoppas att de ringer till lönekontoret och styr upp det här.
annars blir jag galen.

min skinnjacka kom idag föresten, fast mamma avbeställt den.
Nu är bara frågan om jag ska behålla den,
Jackan är verkligen skitsnygg, mycket finare än jag trott,
men den är jubinte särskillt varm, så hur mycket kommer jag använda den i höst?

image240

Kommentarer
Postat av: Isabel

Fan vad dåligt :( Men de borde kunna styra upp det på något sätt-du får tjata på dem!
Du kanske inte kommer kunna använda jackan så mycket i höst men du kan ju spara den till i vår så har du redan en ny vårjacka :)
Kan du inte lägga upp en bild på den när du har på dig den btw? :)
Kramar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback