Tisdag

Imorse när jag kom till jobbet fick jag frågan om jag kunde stänga där idag,
såklart att jag kan men detta innebär nu jobb från halv 8 till halv 5.
Blir nog ganska jobbigt, som tur är var det få barn och bara två små, så det klarar jag nog av.
Min lön i november sedan kommer bli riktigt bra :D Perfekt inför julen och london.

Igår hämtade vi nyckeln till lägenheten, och då kunde vi inte motstå att gå dit,
det är så himla fint och perfekt. Det finns två stora klädkammare,
ett linneskåp och en garderob med massa hyllor.
Det betyder att vi har all plats i världen för mina skor, och alla våra kläder.

Tapeter ska köpas imorgon och sedan får vi sätta igång direkt, för annars
hinner vi aldrig klart med allt vi ska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback