Överraskningarnas dag

Igår hände det mycket roliga grejjer må ni tro.
En hel del överraskningar, vilket inte är fel.

*Alla vi barnbarn fick ett varsitt kuvert av mormor innehållandes 4 st 500 lappar.
inte utan att man känner sig lite rik, men dessa pengar ska nog sparas till London.

*Han som nu har "vår" nya lägenhet ringde chrille och på fredag ska vi dit och hämta nyckeln.

*Christian hade ännu en överraskning pågång, han hade nämligen inhandlat en ny bok åt mig,
Alla va där skriven av Lauren Weisberger. Jag vart jätteglad eftersom jag inte hade en aning om att han köpt den åt mig. En spontan present mitt i veckan. Det tycker vi om.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken tur du har =) Jag vill också ha en överraskning bara sådär =)

Postat av: Isabel

Oj, låter som att du har haft en toppendag ;)
Svar: tack så mycket gumman =)
Puss å kram!!

2007-10-12 @ 00:11:38
URL: http://isabelparleros.blogg.se
Postat av: Maddiie : )

Jag älskar överraskningar.. speciellt sånna där som från din mormor, haha :D

2007-10-15 @ 00:23:21
URL: http://maddiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback