Vårt nya hem

Flytten gick snabbt och enkelt, vi har nu bott i nya lägenheten i lite mer än en vecka,
och vi trivs, eller inte bara trivs, vi stormtrivs.

Mest av allt gillar jag köket, ett lagom stort RIKTIGT kök, med matbord och allt,
fast iochförsig har jag en speciell kärlek till sovrummet eftersom vi själva tapeserat om där,
känns nu som ett riktigt hotellrum, trots att det är lite tomt. Ikea nästa!

Eller kanske är vardagsrummet mitt favoritrum, ett stort luftigt men ändå "varmt" rum,
där jag skulle kunna tillbringa hela mitt liv. Våra möbler sedan tidigare blev dubbelt så snygga i det nya rummet.
För att inte tala om hur mycket jag tycker om våra garderober, vi har nu en varsin stor klädkammare,
som bara väntar på att fyllas med kläder, och skor.

Eftersom vår nya lägenhet är en trea har vi nu ett arbetsrum/tv-spelsrum/datarum/garderob/christian-får-göra-vad-han-vill-här-rum. Ett lite alltiallo rum, där tänker jag inte lägga mig i hur det ska se ut utan det överlåer jag till min kära pojkvän. Men trots detta är det faktiskt riktigt fin där inne.

Nu kan vi konstatera att jag inte kunde bestämma mig för vilket rum jag tyckte mest om.
Summan av kardemumman är alltså att jag är totalt förälskad i hela skiten!

Bilder kanske kommer någon gång i framtiden,
den som lever får se.

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad kul att du stormtrivs i den nya lägenheten :) Skulle med vilja ha en trea men har så svårt att flytta från denna tvåa, för den är underbar. Har fått så mycket nytt i köket nu och så. lite modernare diskho och så :) och ny spis med. (som är modern) Så blir att bo här ett par månader till. Jag har varit inne och kollat varje dag om du skrivit med icke. Trivs du på åbergs då? :)

Postat av: Isabel

Roligt att höra att ni trivs bra i nya lägenheten :) Längtar tills bilderna kommer upp här på blogge!
PS.längtar till inflyttningsfesten med ;) :D
Puss å kram!!!

2007-11-05 @ 17:01:28
URL: http://isabelparleros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback