Shopping

Vi skippade bion, för när vi väl kom in till stan var vi mer sugna på en storshopping runda,
och det blev det kan jag lova!
fick med mig en massa fint hem, dock inte ett endaste klädesplagg.
Men ett par vinterstövlar, en rosa hemtelefon, advetsljusstake, en jättestor tome, 3 porslinstomtar, 1 halsbandoch såklart farsdag present till pappa.
Som om detta inte var nog så hämtade jag ut paket med gardiner, matta och BH i idag,
har fixat upp gardinera och det lyfte vardagsrumsfönstret nått enormt :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Nu idag ska vi bort till andreas föräldrar och få lite mat. Blev bjudna. Sen imorgon ska vi på utställning i mjölby. efter de hem till andreas farmor och farfar och äta. sen efter de hem till mina föräldrar , ge pappa paket & så :) Mycket händer. lär bli rätt mkt stress. Själv då? =)

Postat av: Linda

Jodå nu mår Tiger bara bra =) Va kul med shopping! Har du lyckats övertala Chrille om att skaffa en julgran sen då?

2007-11-11 @ 07:11:23
URL: http://lindaaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback