En dag...

Skönt att sätta sig ner, har stått sedan 7 imorses och behöver vila båder fötter, ben och rygg.
Som vanligt gck förmiddagen ruggigt snabbt och eftermiddagen mer som en snigel.
Frida var där idag vilket var jättekul :) har aldrig träffat henne förut men hon var urgullig.

Imorgon ska chrille och jag in till stan, gå på bio, äta nått gott och kanske lite shopping,
måste därför inom en snar framtid (läs en timme) ta mig ner till pressbyrån och inhandla dyngskort.
Mat till lilla Bonis ( hon är en kräsen en och äter bara en dyr från djuraffären) och mat till mig!
Tacos står på min meny och det ska bli himelskt gott.

föresten kommer jag vara en riktig tjockis efter en månad på Åbergs,
man får ju provsmaka en hel del!


Kommentarer
Postat av: Frida

Hihi :) Tack för du tycker jag är urgullig! (: Detsamma om dig. det är kul när man får lite sällskap i samma ålder som en själv =)

Postat av: Elin

Haha, du kan ju inte bli tjock lilla gumman :D
Grattis till 17-månadersdagen :)

2007-11-09 @ 10:11:44
URL: http://rosarandiggurka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback