Allt och lite till

Ännu en dag på Åbergs har flutit på,
jag börjar lära mig det mesta och det är ganska så kul faktiskt.
Visst känns det i fötter och rygg att man står hela dagen, men det får man ta.

Ska ta en fika med hanna senare,
dock vet jag inte om jag är sugen på det eftersom det blir en hel del fikande under dagen.
men det är ju att träffa henne som är det viktiga.

Känns konstigt att vi redan är i mitten av November,
snart börjar de riktiga julbestyren, baka pepparkakor, pynta, handla julklappar och allt det som hör julen till.
måste nog börja fundera på vad som ska köpas till mina kära denna jul :)

Kommentarer
Postat av: Isabel

Ja lr hur! Jag har redan börjat handla julpynt och snart är det dags för att stressa med julklappar :S
Hoppas du får en trevlig lördagskväll :)
Puss å kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback