en trött söndag

I fredags blev det marknad,
handlade en present till pappa, munkar åh en massa nötter:)
just ja, en manchester united tröja köpa älskling med.
sedan åt vi mat med mamma åh pappa åh syskon,
var kvar där en stund på kvällen.

Lördagen tillbringade jag i staden med famljen,
köpte lite nytt smink åh en svart underbar klänning,
den blir att använda på avslutningsmiddagen.
känner mig som en prinsessa i den.
Kvällen tillbringades hos mari åh lasse,
linda åh micke var där, andreas åh elin var dör. också Bono åh Tiger.
En mysig kväll med kubb, godmat och en massaprat.
tyvärr lite för mycket mygg för min smak.
men mari tog fram myggstift och ljus, så vi överlevde.

efter gårdagen är vi helt slut,
det är ju morsdag idag, ikänns tråkigt att inte träffa mamma då.
men vi ska fira i helgen, både morsdag åh pappas födelsedag.
vi har sovit istortsätt hela dagen, hela familjen här hemma, jag, chrille åh bonis:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback