<3

hittade systerysters blogg(http://joosefinee.blogg.se) förut, åh hon hade skrivit ett så gulligt inlägg om mig <3

de är bara sanna och ja som är sams, för honär så snäll. hon har alltid varit de. men hon är ju aldrig hemma nu förtiden, de är faktiskt skönt i bland att d einte är så mycke folk här hemma, men ändå sanna är alltid kul. hon spelar spel och jaa gör roliga saker med mig. typ åker in till stan ifall ingen annan kan. hon lixom är alltid snäll... Förut hatade jag när hon var hemma, hon lixom pratade i telefonen hela dagen så man inte kunde ringa. eller satt vid någon dator så man inte fick sitta där. men nu så saknar ja de! för faktiskt så kunde hon ändå alltid göra nått kul med mig :D fast hon ärju hemma ibland. de är tur. haha jaa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback