Shopping åh kalas

Ja igår var stora plånboken med och jag hittade en hel del fynd.
tyvärr inte klänningen från lindex :(
Istället blev det en hallonröd ballongklänning, ett par jeans, en vit tunika
och till sist ett par ljusrosa lågklackade pumps, som var ursöta.
Jag är supernöjd med mina köp och allt kommer användas flitigt nu i sommar.
Inne på Ikea blev det också ett grönt överkast och två ursnygga kartonger.
Överkastet matcher perfekt i sovrummet.

Nästan direkt när vi kom hem var det dags att duka för kalas,
åh det blev inte lite presenter :)
Jag fick ett presentkort på bio, en påse med röda snören(mitt favorit godis),
en rosa isform, en rosa glass skopa och ett påslakanset, även det i rosa!

en väldigt lyckad dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback