midsommar

Midsommarafton och min födelsedag regnade bort,
precis som tidigare år.
Trots detta hann vi med en krocketturnering, men det var den enda tiden utomhus.
Var mycket god mat, tårta och trevligt sällskap.
Jag som gått upp supertidigt på morgonen var helt trött och gick åh la mig runt 12.
Så lite sömn hanns också med innan det var dags för mig och älskling att traska hem i regnet.
Regnjackor, är en himlarns bra uppfinning.

Kanske blir det en 2 dagarskryssning till helsingfors,
det pratades om det igår iallafall :)


Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag jobbar i butiken ÖoB, hehe. Har jobbat där sen jag var 15år så är ganska länge nu!
Jobbar du extra förresten?
Vilken god tårta! :)

Postat av: Sandra

Haha, regnjackor är bäst!

2007-06-23 @ 20:42:10
URL: http://metrobloggen.se/socker
Postat av: Sanna

Isabel: Åh, men det är alltid bra med extra inkomst! Nej, eller jag har vikarierat på en lågstadieskola! :)
Sandra: Japps, dom är verkligen toppen!

2007-06-24 @ 08:44:37
URL: http://saannaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback