Jag får aldrig post..

Idag när jag öppnade brevlådan i tron om att den bara skulle innehålla en massa tråkig reklem, några brev till mamma åh pappa med ännu mer tråkigt innehåll eller möjligtvis något roligt till någon i familj(OBS då inte till mig), men när jag som bäst stod där och rotade så dök det upp, ett sött litet kuvert som det stid mitt namn på. Egentligen borde jag anat detta eftersom jag fyller år på fredag åh dagarna innan dess brukar man alltid få ett sött litet kort av Farmor. I dagens kuvert fanns ett grattiskort med några hundralappar i med också ett litet kuvert till med ännu mer hundralappar(som dock ska gå till en körlektion). Vilken trevlig överraskning :)
TACK FARMOR<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback