Tisdag

Chrille är sjuk så det blir en hel del slappande idag,
och där med inte så mycket tid för bloggning.
Men medans han ligger åh vilar hinner jag kika runt lite.
Idag är det tisdag, vilket betyder Allsång på Skansen,
tyvärrr är det kanske inte världens bästa gäster där idag.
Men Lasser Berghagen kommer ju så man måste ju iallafall titta på han.

Är helt otroligt shoppingsugen just nu,
vill köpa en massa snygga kläder, alla höstkataloger har ju kommit
och det går inte att låta bli att dregla över allt snyggt.
Zooma
gillar den här tunika från Ellos,
ser superskön ut och blir perfekt till ett par mysiga strumpbyxor.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, skansen ska jag lätt se på! Var ju där förra veckan, men med för mkt alkohol i kroppen.. så jag minns inte en enda artist (a)

Postat av: Sandra

Då är ju din mer personlig än min ;) Haha

2007-07-10 @ 18:31:29
URL: http://metrobloggen.se/socker
Postat av: Sanna

gummsan då;) hoppas du minns mer av denna kväll :D Ja det är klart, men en rosa hade inte varit fel;)

2007-07-10 @ 18:34:12
URL: http://saannaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback