Tacopiroger :)

Idag ska chrille åh jag laga tacopiroger,
det är bland det godaste som finns,
perfekt att frysa in och sedan ta med sig till stranden eftersom de går att äta både varma och kalla.
Därför blir det att göra ganska många piroger så vi kan spara några :) yummie.

Idag trotsar jag regnet och klär mig i sommarkläder,
måste ju få använding för allt man köpt även fast det inte är sol.
Den hallonrödaballongklänningen från HM är hur skön som helst,
eftersom det är lite kykligt blir det svarta leggings till.

Dessutom vill jag färga håret, lite fler ljusaslingor skulle sitta fint :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Klänningar är sommar! ;)

Postat av: anna

oj brukar inte gilla lindsay men den bilden var fin.
Hur gör man egna piroger?nåt roligt recept du vill dela med dig av?
Kram!

2007-07-09 @ 15:25:31
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Sanna

Sandra: ja det är dom:D klänningar är toppen.
Anna:Nej, hon är ingen favorit här heller, men tycker om hennes hår på denna bilden. Receptet finns ovan;) Kram!

2007-07-10 @ 11:37:56
URL: http://saannaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback