Kryssningsplaner

Jag vet att det är en vecka kvar tills vi ska åka, men det är lika bra att börja planera nu, eftersom en hel del kläder ska tvättas och fixas med innan de kan följa med på resan. Mitt svåraste beslut blir att välja skor, usch, är så ruggit svårt, men ett par heels åh ett par ballerina måste med iallafall. Vi ska ju tillbringa en hel dag i Helsingfors åh då behövs det ett par sköna skor att gå i. Mina svarta lackpumps blir det självklara valet till första kvällen på båten.



Ikväll blir det grillning på balkongen om älskling känner sig friskare, jag ska bannemje se till att han vilar hela dagen för att orka med kvällen. Solen är framm idag och det måste vi ta vara på, åh då är en sommarkväll på balkongen det ultimata. Kanske kan bli lite kubb till kvällen också, bereonde på hur chrille känner sig.
Ger inte kubb väldigt mycket sommarkänsla :D ?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, skor är alltid ett problem, haha :D

Postat av: Sanna

Ja, det är så himlarns svårt att välja :P

2007-07-11 @ 17:38:38
URL: http://saannaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback