jag vill ha en jeanskjol

En jeanskjol nu till sommaren vore perfekt, både till vardags och till fest. Jag hade den mest perfektakjolen, men nu är den plötsligt puts väck, tror tyvärr den blev förstörd i översvämingen förra sommaren så jag har bestämt mig för att gå vidare och hitta en ny, nöjer mig med en som kanske inte är fullt så perfekt, men vart fasiken ska man leta? Har plundrat igenom varenda "vanlig" affär där det borde finns en jeansjol, men det har varit utan resultat.
Har ni något tips om vart jag kan hitta en kort snygg jeans kjol?


denna modellen från
JLO är ruggit snygg,
men jag vill ha en i  ljus denim.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Jag köpte en snygg kort från ZARA tidigare i våras, tror jag har bild på den i bloggen. Antagligen i kategorin dagens outfit =)

Postat av: Sanna

åh det måste jag titta på :)

2007-07-11 @ 17:38:13
URL: http://saannaah.blogg.se
Postat av: Sandra

Aww. Jobbigt när man är ute efter något speciellt & inte finner det. Lycka till söt! :)

2007-07-11 @ 17:47:13
URL: http://metrobloggen.se/socker
Postat av: Hanna

Hej gumman :) jag har en som ser nästan precis ut som den på din bild, den är från vila eller vero moda kommer inte ihåg :P
och den finns i både ljust och mörk jeanstyg för bara 150 ;) hehe

2007-07-12 @ 12:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback