Inget är som väntans tider

Har precis gått upp, möts av ett grått trist sverige,
det gör att man helst av allt vill krypa tillbaka till en gosig säng.
Men min älskling är just nu åh köper en massa god frukost,
så jag får snällt var vaken åh vänta på att han ska komma tillbaka.
Funderar på att koka lite varm choklad till frukost,
trots att det är sommar, egentligen tycker att jag att chokladen passar bäst på vintern.
Idag får man allt fuska lite.

Igår kväll såg vi Transformers,  filmen var väl inget för mig
men älskling avgudade den så den är nog värd att se iallafall.
Den går nog hem hos karlarna med barnasinnet kvar;)

Kommentarer
Postat av: anna

det är en jävla skitsommar! det är vad det är..blä..allt är fel idag och jag skyller det på regnehelvetet!
hoppas du har det bra under täcket...kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback