Monopol

Igår kväll åt älskling och jag pizza och satt åh myste i soffen en stund. Grabbarna grus(Andreas och Peter) skulle komma lite senare på kvällen och umgås. När de väl om dit satt vi och pratade en stund och kom sedan på den briljanta idén att spela Monopol. Nu när vi var fyra stycken var det perfekt. Spelet satte igång, det vart mycket skratt, ilska men som tur var ingen gråt. Jag var den första som blev bankrutt trots att dom var mycket snälla så jag slapp betala de gånger jag hamnade på deras gator med hotell. (att tillägga är också att varenda gång jag slog så hamnade jag på deras jäkla gator) Men till slut hade jag gett bort varenda gata och hade bara ett par hundra lappar kvar. Då hamnade jag på Peters GustavAdolfstorg oc vart skyldig han 28 000. Då lämnade jag spelet. Grabbsen fortsatte spela,de låg jämt till, men trots detta var Chrilledarl den  nästa att lämna spelet.

Jag var bank ett tag men intog sedan puffen för att vila. Baby låg i soffan och halvsov samtidigt som han hejjade på dom andra. Killarna var som hökar för att inte missa att mjölka ur en krona av den andra spelaren. Jag slumrade till lite men detta blidde inte långvarit för nu var de lite små ilskna på varandra. Men tillslut vann iaf andreas, åh lika bra var väl det :)

En mycket trevlig kväll måste jag säga.


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Gött mos med en trevlig kväll :) Monopol är lite småkul.

God fortsättning på 2007!

Postat av: Sanna

ja absolut :)

God fortsättning själv!

2007-01-02 @ 13:07:56
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback