Fredagskvällen

Vi åkte in tills tand med mamma,pappa Stefan och Gunilla. Hämtade biljetterna och köpte den största popcornsmenyn. Sen började filmen, Eragon. Var väl kanske inte ritkigt min typ av film, visst var den väl gjord och helt okej. Men jag skulle hellre sett The Holiday. Men det var mysigt att sitta uppkrypen i biosalongen med älskling vid sin sida. MC Donalds bldde det medans vi väntade på att de andras bio skulle ta slut.

När vi kom hem gick vi bort till micke och linda. Lämnade tillbaka en film vi lånat och pratade massor. Jag lekte även lite med Tiger, hon är så himla gullig. hade henne i famnen trots en hel del sprattlande från hennes sida.

En perfekt fredagskväll.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

treeeeevligt :) jag vill gå på bioooo :/

Ja det BRA

Postat av: Sanna

bio är sååå mysigt:)

2007-01-21 @ 09:13:35
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback