En superbra dag :)

ååh, dagen har vart helt toppen faktiskt :) Startade bussresan vid 8, vid SPBF3or satt längstbak i bussen vilket var urmysigt, vi var ju trots allt bara 6 stycken. Mycket tjoochtjim på vägen upp. Stannade vid Skansen och tog oss en tur på Tropicariet, skitkul hade vi där inne. Massa söta små apor och mindre söta ormar och spindlar. Blidde en kort sväng ute på Skansen för att hälsa på scenen och sedan ville pojkarna se vargarna, men vi hann aldrig så långt. Men det var väl kanske lika bra det ; ) Olle, erik och Victor fick nöja sig med några får.

Shopping dax, sprang som galningar i affärerna, nu hade vi girls dock lämnat grabbarna.Jag handlade nog mest med varken Elin eller Madde handlade särskilt dåligt:D Jag fick med mig två tröjor hem, ett nagelack, nagellacks remover, en t-shirt till baby, puder och lite annat smått och gott. Dagen vart verkligen lyckad.

det var med tunga steg vi klev på bussen hem, mörkret kom och vi tjattrade nästan hela vägen hem. trots att några sov i omgångar. men det har vart en mysig dag med mina älskade klasskamrater:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback