Varför borde JAG vinna en mobil?

Nu gäller det att skriva något riktigt smart här, välja en av de 1000 anledningarna som finns till att jag behöver en ny mobil.

Jag skulle ju kunna börja med att berätta att jag är en arbetssökande ung tjej(ja hur mycket pengar tror ni dom har?) och sedan beklaga mig över att jag aldrig har råd att unna mig något sådant som en ny mobil.
Men jag tror inte det är tillräckligt för att övertyga
Kenza. Alltså måste jag komma på något annat.

Annars kan jag köra den om att  mobilen jag nu äger är totalt kass, och en riktig besvikelse. Kamran fungerar knappt, mms funktionen ska vi inte tala om, den har aldrig fungerat trots att jag följt instruktionerna klart och tydligt. Att den stänger av sig titt som tätt och lever ett eget liv, är väl knappast något man blir förvånad över.

För att vara på den säkra sidan kan jag tillägga att jag aldrig vinner något och därför är det väl min tur nu?
Knappats att det funkar.

Jag kör väl på sanningen då, att jag bara skulle bli jäkligt glad över att få äga en sprillans ny skypemobil : )

148935-3070

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback