Tids fördriv

"Öppna din sms-inkorg. Tryck nedåt fem gånger. Öppna sms:et och läs, detta är svaret på första frågan. Gör likadant med resterande frågor."

Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?
God jul:D ja det måste vi:) vi hörs gumman. puss!

Vad gillar folk bäst hos dig?
älskar dig av hela mitt hjärta! Puss Puss

Vilken raggningsreplik faller du för?
Okej. då vet jag :)

Vad var det första du sa imorse?
Är ni hemma på Kanalgatan? Ska lämna en sak hos er. Kramar mari

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
Jag har pratat med Mads Mikkelsen.

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
jag är här nu :)

Vad säger du under förspel?
Älskar dig min juvel!!!

Och efteråt?
Hej älskling! kan du köpa kattsand till Bono innan du kommer?

Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?
Har Bono lekt något med nya råttorna?

Nu är de tonåringar. Vad lär du dem?
Hej gumman! hur har det gått med uppskrivingen och jobbet? Kram Mari

Kommentarer
Postat av: Fani

haha komiskt! :D

Postat av: Linda

Roligt tidsfördriv :D

2008-01-07 @ 02:05:47
URL: http://LLLLinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback