rean

Rean var inte mycket att hurra för, fick endast med mig en bh och ett par trosor hem.
Vi gick dock inte i alla affärer utan bara några få.
På söndags ska nog chrille och jag in en sväng, kanske hittar något då :)

Nu när julen är över skulle det ju vara bra att man slapp tänka på presenter,
men självklart fyller min lilla älskling år om 2 veckor så det är bara att starta tankeverksamheten igen.
Men vad fasiken ska jag köpa denna gången?
hade ju ett stort problem till jul, och jag tror att det blir ännu svårare nu.

2 avsnitt kvar på säsong 2 av desparate housewives, sen blir det sex and the city för hela slanten.
tacka gud för den som uppfann dvd-boxarna med tv-serier.

Kommentarer
Postat av: Fani

vill också gå på mellandagsrean...tror jag, haha. folk är ju som djur alltså xD men jag skulle villja fynda något trevligt jag med :) jag fyller också år om cirka två veckor, coolt hehe 8) hoppas du hittar något bra till killen sen då ;) ja dvd-boxar is the shit, håller med dej till hundra där alltså. hade bra puss&kram

Postat av: Sanna

Rean är kass än så länge. Den riktiga väntas i januari :D

2007-12-28 @ 23:36:31
URL: http://nogg.se/sannaaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback