Idag är det tisdag

Mina rubriker blir alltid lika roliga. Nevars nu struntar vi i dom.

Hjälpte mormor med granen igår, bar upp lite julsaker åt henne också. Så då känade jag mig en liten slant vilket passar utmärkt då jag känner mig lite pank efter alla julklappsköp. Blev ju en hel del klappar i år, och vissa av dem vart rätt dyra ;) Men det är dom värda mina små älsklingar :)
Har hannas julklapp kvar, men det är nog den lättaste att köpa, vi känner ju varandra väldigt väl och vet vad den andra vill ha!

Blev inget godis igår, men baby hade lagat god mat tills jag kom hem så det dög mycket väl. Halv låg i soffan hela kvällen och såg lite väl för många avsnitt av desperata hemmafruarna. Nu kommer ju boxen snart ta slut. :/

Kommentarer
Postat av: Fani

det där med rubriker är inte alltid lätt alltså :p men skitsamma, i bloggen är det ju ändå inte rubriken som är viktigast ;p låter som du haft en mysig dag hörre du. vill också se "desperate housewifes", har aldrig följt det men sett några avsnitt & det är så jävla kul ju :) hade bra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback