VARFÖR?

Varför måste jag ha så smala ben? Jag var så lycklig över att äntligen ha hittat världens sötaste, snyggaste och underbaraste tights. När jag tänker efter var nog tightsen, det bästa medhela Stockholmsresan.  Dom var så vackra att jag tänkt spara dom till ett speciellt tillfälle. Igår var äntligen det speciella tillfället, Christian hade sovmorogn och vi skulle ha sällskap en bit påväg när jag skule hem och han till jobbet. Jag tänkte att då måste jag ju vara extra fin och drog på mig min lilla skatt, men vart det nått snyggt?
NEJ, istället var dom dubbelt så breda som mina ben, dom hängde som baggybyxor i rumpan och spetsmönstret syntes inte ens för dom var så ickeutdragna. Det var nog det fulaste jag någonsin sett.
60134-214
Det är så här de ska se ut,
men här får jag dra i dom för glatt livet för att de ska se snygga ut.



Kommentarer
Postat av: anna

hmm på mig hade det varit tvärtom - kameltå mellan benen och sprucken spets för jag har så tjocka ben..*suck*
kram

Postat av: Linda

Du kan få lite av mina ben om du vill hehe =)

2007-08-15 @ 10:29:21
URL: http://lindaaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback