Uppe med tuppen

Hade körlektion 8.00 imorse, var rätt segt att  gå upp måste jag säga.
men jag klarade det och infann mig i bilen på exakt rätt tidpunkt.
Bra jobbat Sanna, riktigt bra.
Körningen gick också över förväntat, snart har jag det där jäkla kortet.

Känns konstigt att inte behöva gå tillbaka till skolan i slutet av augusti,
har ju lixsom blivit som en vana nu efter 13 år,(har jag verkligen gått 13 år?)
Undra vad man ska göra nu?
Framtiden känns väldigt ovis, men jag vill ha ett jobb, eller flera för åh testa vad som passar mig.
Gäller ju bara att hitta ett, är inte lätt när det finns 20 lediga i denna jäkla stad.
Nej usch, blir deprimerad bara att tänka på det.
Nu går jag ut och sätter mig i solen med en god smörgås och ett glas jucie.

image212

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback