Ta nya tag

Nu ska vi tänka på allt positivt som denna dagen medfört:
Fick chansen att vikariera på ett dagis, och det verkar vara världens bästa dagis, härlig personal och ännu härligare ungar. Fick en ny kärlek i mitt liv, en liten pojke på 1 år som pussade mig och kramade mig hela dagen, han släppte mig inte med blicken och höll hela tiden en stadigt grepp med sin lilla hand om min. På avdelningen jag var fanns det mest små barn, flera ettåringar, en hel del som var två och tre, Sedan 2 fyra åringar. Var ju såklart en hel del liv med så mycket småttingar, men dom var så ruggigt söta att det inte gjorde ett dugg,
Och det bästa är, imorgon ska jag få gå dit och jobba hela dagen :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Synd att det inte gick bra på provet, men det är rätt att ta nya tag. Nästa gång klarar du det =) Va kul att du ska jobba imorgon också =)

Postat av: anna

har aldrig ätit hemmabakade eller nybakade bullar tillsammans med ett glas mjölk..dricker inte mjölk..
men oboy vore inte fel....
hmm..
hehe
kram!

2007-08-30 @ 22:11:11
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback