Sol, shopping och Gröna Lund

Vi åkte tidigt hemifrån för att hitta med så mycket som möjligt, och vi kom fram precis lagom. Runt tio tiden började shoppingen som blev väldigt lyckade. Fick med mig en hel del grejer hem, några prynadskuddar till sängen, underkläder, halsband, en bok, tights och en mysdress. Alla hittade något så det var kul :)

Tog färjan över till Djurgården runt fyra och gick in på Grönan, blev mest lite lugnare attraktioner eftersom min minsta kusin skulle kunna åka, och hon är inte tillräckligt lång för alla ännu. Men vi hade ruggit kul. På vinstfronten gick det dåligt för min del, men för älskling gick det toppen 2 kg Marabou, 2 kg kexchoklad, ett jätte stor gosedjurslejon, och 3 små gosedjur. Så han var mer en Nöjd;) Även jag eftersom jag tror att han kommer dela chokladen med mig.

Vi hade verkligen tur med vädret, dock kom det en åskskur på förmiddagen, och regnet stod verkligen som spö i backen. Inte ens paraply räddade oss från vattnet från himlen. men resten av dagen hade vi strålande sol.

En lyckad resa med andra ord.

Kommentarer
Postat av: Linda

Det låter som om ni hade en toppendag =) Jag vill också vinna en massa choklad ju =)

Postat av: anna

åh härligt att du också hade det prima i huvustaden!
haha han snodde minsann all spel-tur din älskling så han borde inte våga annat än dela med sig av chokladen!
hihi
kram på dig söt!

2007-08-09 @ 19:07:26
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback