Sista Vänner

Igår när jag kom hem till älskling hade jag med mig lite god mat som vi i lugn och ro åt framför tvn. Den måste gett han en massa energi för när vi ätit klart fick han en knäpp och skulle möblera om( han gjorde det i söndags också), Det var bara att dra en djup suck och låt han hållas, så nu står möblerna där de stod från början(innan alla ommöblering), han fick också lova mig att nu ska vi a det så här i minst en månad. Jag tycker faktiskt att den möblerningen vi har nu är den bästa ; )

Säsong 10 av vänner, den sista säsongen, har rullat varmt i dvden sedan den inhandlades, vi har hela tiden gått och dragit på slutet, sett färre och färre avsnitt varje dag för att spara det sista. Men igår kom dagen D, då det var dax att stoppa i den sista skivan och se slutet. Tårarna var nära flera gånger, inte för att det var sorligt på filmen utan för att jag tyckte det var sorligt att aldrig mer få följa Rachel, Monica, Pheobe, Chandler, Ross och Joey.
Jag vet att dom inte finns på riktigt, men ändå har det varit som om dom var mina vänner på riktigt.
Jag kommer sakna dom!


Kommentarer
Postat av: jessica

japp jag vet. det är liksom DITT fel att jag sitter som en besatt och tänker på en såndär stor chokladkaka :)

Postat av: Viktoria

Jaa, försår det faktiskt. Det är ju en trygghet att gå till skolan varje dag! :) Oh älska vänner <3<3

2007-08-14 @ 15:49:20
URL: http://viktoriatheone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback