Shake it up baby

Jag är nervös, minns inte sist den här känslan tog över min kropp och skalle.
visst har jag känt ett sting av den men inte som nu.
Ska nämligen strax iväg och jobba på ett nutt dagos, med främmande människor för första gången.
Det skrämmer mig lite, för jag har inte den blekaste aning om ens vart jag ska gå in.
Men vi får hoppas att det står stora skyltar som kan guida mig.

Egentligen är det väl eftermiddagen som skrämmer mig värst,
har nämligen uppskrivning på körteorin,
hade tänkt att inte berätta för någon med tanke på hur lite jag pluggat.
Men nu har jag öppnat mitt hjärta och får hoppas på det bästa.

Kommentarer
Postat av: anna

åh vad jag kände igen mig i det du skrev..hur man blir som ett osäkert barn, som en tummeliten när man ska börja ny skola eller nytt jobb..
men du är cool och du är bäst - kom ihåg det =)
kram!

Postat av: Linda

Lycka till med allt idag. Jag håller tummarna för att allt går bra =) Kramar

2007-08-30 @ 09:32:20
URL: http://lindaaxelsson.blogg.se
Postat av: jessica

Lycka till sötnos! (: Berätta sen hur det gick :)

2007-08-30 @ 15:36:41
URL: http://jessicawaleij.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback