Playstation 2

Har förut bloggat om det rosa PS2 som jag mer än gärna skulle äga,
dock kostar det lite mer än ett vanligt, och min ekonomi är inte på topp,
därför får man offra den fina färgen, för jag vill så gärna ha PS2,
älskling hade ett som han sålde för några månader sedan,
det var innan jag fick för mig att jag vill ha ett, så det är ju lite synd.
Egentligen vill jag ju bara ha spelet för att kunna spela sinstar som inte funkar på det nedrans Xbox 360.

Så om det är någon som äger ett Playstation 2 slim som ska sälja,
så lämna en kommentar :)

Sony Playstation 2 - PS2 Slim BlackSony Playstation 2 - PS2 Slim Pink

Kommentarer
Postat av: jessica

tyvärr inte. men det rosa var sött!

Postat av: anna

åh skulle mer än gärna ta en drink o bläddra i glossy magazine var dag...*suck* hihi vilken livsstil det skulle vara va?
Hoppas du har en skön söndag darling!

2007-08-19 @ 12:42:10
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback