Paket i brevlådan

Idag kom äntligen dom efterlängtade böckerna, eftersom det regnar och blåser ute anlände dom på den perfekta bokläsardagen vilket blir toppen. Dessutom ryktas det om att det är fotboll på tv ikväll, alltså har jag nu något att göra medans pojkarna skriker sig hesa och håller på att bli tokiga för att fel lag gör mål.

Nu har jag bara det stora problemet att bestämma mig för vilken jag ska läsa först,
Matilde av Denise Rudberg,
Det ska bli ett sant nöjde att döda dig av Magdalena Graaf
eller Storlek 37 av Denise Rudberg.

     

Kommentarer
Postat av: evelina

oo läs magdalenas så kan du berätta om den är bra sen!
kram

Postat av: Jennie

haha jag tycker att du ska läsa storlek 37 först! :)

2007-08-22 @ 12:21:54
URL: http://knasig.blogg.se
Postat av: Guldregn

Låter som om du har bra läsning framför dig =). Jag älskar att läsa, ett så skönt sätt att koppla av. Tyvärr blir det mest en massa faktaböcker när man pluggar. Jag är mest nyfiken på Magdalenas bok.

2007-08-22 @ 15:31:51
URL: http://guldregn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback