Onsdag kväll

igår var andreas här hela kvällen, och det hanns med en hel del.
Chiristian lagade goda hamburgare som vi smaskade på framför Simpsons filmen,
som för övrigt var vädigt rolig och gav oss en massa skratt.
Såklart kunde killarna inte hålla fingrarna ifrån Xboxet, så där blev det en del matcher
medans jag snällt tittade på.
Som tur var hade Andreas med sig en hel del saskiga saker som jag kunde mumsa på,
där hade dom tur! ;)



Lite senare började ju den där jäkla matchen,
den hade jag dock inte någon lust att se
så jag och Bono bäddade ner oss i sängen och såg på Vuxna människor istället.

Kommentarer
Postat av: anna

åh vuxna människor =)
grejen är ju att jag aldrig visar mina lår helt eller så så ni ser ju inte hur de ser ut...
så det så *mopsar mig*
kram!

Postat av: Isabel

Simpsons var skitskoj! "Gay, gay, gay" :D
Vuxna människor är också bra =)

2007-08-05 @ 01:19:20
URL: http://isabelparleros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback