Toppen helg

Fredag:

Kommer hem till älskling åh allt är helt mörkt han håller för mina ögonen, åh när jag sedan får se har han gjort det jättemysigt, en massa tända ljus överallt. städat hela lägenheten lagat min favvo mat åh köpt vin. det var verkligen urmysigt åh gulligt. det var så man fick tårar i ögonen. la oss framför tvn efter den goda maten, åt en massa godis åh drack upp vinet.

Lördag:

Vaknade tidigt båda två, åt frukost framför tvn like always. lyssnade på en massa gamla skivor, nostalgi på hög nivå. åkte in till stan shoppade ett par nya höstskor and i love them trots att dom gav mig blåsor under hela mina fötter. vi såg på offside, en helt superduper bra film. skrattade nästan hela tiden faktiskt. vi fick springa till busse för att bion var försenad så på 10 minuer hann vi, men mina fötter vart förstörda.

Söndag:

älskling gjorde frukost, vi myste framför tvn, pappa hämtade mig vid 10 för att christian skulle till jobbet. sedan in till stan åh shoppa med familjen, jag köpte en stickad klänning som är det sötaste jag sett åh sedan en present till älsk som han får imorgon : ) åt på Mc donalds åh sedan hem igen. vart månmga timmar i norrköping idag. måste rösta sedan med, men gud så svårt att veta vad man ska rösta på tycker jag : /


Kommentarer
Postat av: Lina

Gud så sött av din pojkvän att överraska så!! :)

Postat av: Sanna

jaa, visst var det super gulligt:)?

2006-09-19 @ 07:39:58
URL: http://saannah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback