the list

Idag: längtar jag efter christian åh en härlig helg
Igår: var jag ledig hela dagen
I förrgår: myste jag med christiandarl
Imorgon: inga planer ännu
I övermorgon: slappdag
Humör just nu: på topp
Väder: höstsol, me like it
Bästa egenskap: Omtänksam
Sämsta egenskap: envisheten och humörsväningarna
Favoritmånad: december eller juni
Tv eller film: kan inte välja
Bok eller tidning: tidning tror jag faktiskt
Bar eller nattklubb: Nattklubb
Arbete eller skola: skola, eller jag har juh inte haft nått "riktigt" arbete ännu
Morgon eller kväll: kväll, helt klart. även fast jag är vaken tidigt varje morgon åh älskar det.
Klädsel just nu: den lilla grå stickade klänningen, ullstrumpbyxor i svart
Sällskapspel eller Tv-spel: sällskapsspel
Kramas eller pussas: en bra blandning mellan båda är det bästa: )
Promenad eller bio: promenara till och från bion kanske ?
Öl eller vin: öl, så klart
Godis eller snacks: Godis
Byxor eller kjol: klänning :P
Senast sedda film: Hundtricket ( för 1000 gången )
Komiker: vet faktiskt inte!
Skådespelare: herregud, inte den  blekaste.
Artist: Håkan Hellström . är det inte självklart?
Stamgäster på din blogg: det hoppas jag att det finns :D
Förhållande eller singel: lyckligt kär i min pojkvän
Kärlek eller vänskap: jag behöver båda sakerna i mitt liv.
Glasögon eller linser: inget utav det
Storstad eller småstad: Storstad
Stökigt eller städat: skulle helst a allt vilja ha det städat, men mitt rum räknas nog som stökigt.
Restaurang eller hemlagat: Restaurang
Tävling eller lek: Lek
Jacka eller kappa: Kappa
Stark eller svag: Stark
Brun eller blek: Brun
Favoritbutiker: H&M, hur trist det än låter
Favoritnöje: Shoppa, umgås med vänner och pojkvän
Favoritmat: Tacos eller grillat kött och klyftpotatis
Händer eller fötter: Händer
Sparare eller slösare: Slösare, det passar mig utmärkt

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Lånar denna av dig :)

Må BRA

Postat av: Sanna

går ypperligt bra :)

2006-09-30 @ 16:13:27
URL: http://saannaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback