Stan igår

trevligt hade vi :) m,en det blidde ingen bio tyvärr, vi kom in för sent åh då skulle älskling köpa sitt Xbox åh jesscia åh jag shoppa lite :) det blidde en väska, en Bh åh en tröja för min del, jessica köpte en tröja åh ett rouge. blidde en snabb tur där inne, sen vidare till donkan. gottigt värre även fast det blviit två helger i rad nu! ILLA!! när vi kom hem gick vi till ica älskling åh jag åh hämtade ut hans paket med kläder, hyrde film åh köpte grillchips. jag somnade dock efter en halvtimme av filmen. sov i soffan sen väckte christian mig så jag jag åh sov i sängen i stället, mycket skönare .

frukost på åbergs idag , mums :D

om nåra timmar gäller det, håkan för heela slanten, måste duscha nu åh hitta nått att ta på mig! PANIIIIK!
det kommer vara lycka ikväll :D

Kisssews

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback