Let's list it

Vad heter du?
Sanna
Vart bor du?
Finspång, en liten håla i Östergötland
När är du född?
22 juni 1988
Beskriv din stil med 3 ord?
girly, bekväm och varierande
Vad innebär mode för dig?
de plagg som halva världens befokning har på sig
Vilka är dina favoritaffärer, butiker?
H&M, ja det är där jag handlar mest.
Shoppar du second hand
Har vart inne och tittat, men aldrig hittat nått jag fastat för
Vilken är din favoritdesigner?
Måste man ha en sån?
Vad är din favorit i höst?
Klänning, leggins och höga stövlar
Hur mycket shoppar du för i månaden?
Alldeles för mycket
Dyraste plagget respektive billigaste?
Billigaste är väl nått på rea, och dyraste.. hmm. inte den blekaste faktiskt.
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?
hoppas på mer ;)
Brukar du tröstshoppa?
händer allt lite för ofta kanske!
Högklackat eller lågklackat?
Högklackat helt klart.
Vilken är din drömväska?
letar fortfarande efter den.
Vilket blir ditt nästa köp?
en tröjklänning till skulle inte sitta fel.
Favoritblogg?
det är ganska många faktiskt =]
Vilka är dina stilikoner?
Mrs Beckham, vem skulle inte dö för hennes garderob?

När upptäckte du ditt intresse för mode?
inte den blekaste faktiskt.
Vad vill du jobba med i framtiden?
Lärare kanske?
Favoritplagg just nu?
min gråa stickade klänning från H&M (Ebba klänningen)
Tröjklänningar / Strumpbraller
Båda två.

Favoritaccessoarer?
Väskan och ett par grymma solbrillor
 
jag utmanar
Jessica Elin Cissi Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback