härlig onsdag

dagen har vart underbar. vaknade hos älskling, gosade i soffan med Batman på tv. gick till skolan en timme åh sedan hem till christian igen. andreas kom samtidgt som jag. jag tittade på tv, andreas åt mat åh älskling spelade nått spel på datan. vid 12 kom dom nya filmerna som christian beställt, så hem till midgård för hela slanten idag då :) jag bara ÄÄÄÄÄÄÄLSKAR Tyke, så himla gullig.

vid 4 mötte jag hanna, vi tog en promenad, år på grillen åh lite sånt innan körskolan. idag var det sista lektionen, men eftersom hanna åh jag missade första ska vi gå nästa vecka med. så nu blir det plugg på teorin.

kommer bli tomt i sängen inatt :(

älskling jag älskar vårat lilla äventyr<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback