Geni i sängen

neeeej, rubriken är verkligen inte vad det låter som utan mycket mer oskyldig än då. det var nämligen så att älskling åh jag spelade spelet Geni i sängen igår kväll, vi höll nog på nåra timmat åh tillslut fick vi en vinnare, åh det var inte jag! jag har vart hemma från skolan både igår och idag, även imorgon tyckte min lärare. lika bra det så jag blir frisk. kanske ska dagarna jag missat på bloggen, söndag Xbox åh pizza i soffan hos christian<3 myyyyys! måndag, film hela dagen först hemma åh sen hos älskling. även best'llning av kläder igår, jackan ligger nu åh väntar på att få bli min! JIPPIE! :D

lite tråkigt nu när jag är sjuk för älskling vill inte ha så mycket närkontakt eftersom han inte vill bli sjuk. jag förstår honom, för detta är inte kul! hela natten ligger jag åh snorar så varken han eller jag kan sova!

nu ska jag se lite på just my luck som jag lånat av christian, äta kexcoklad åh dricka cocacola, PEERFEKT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback